קורס גוגל אדוורדס google adwords הקמה וניהול קמפי

השתמש ברשת החיפוש של Google למתחילים ולעסקים קטנים מכיוון שהיא מציגה מודעות באינטרנט כאשר משתמשים מחפשים מילות מפתח רלוונטיות לעסק שלך. יתרון נוסף של מודעות חיפוש הוא שאתה יכול להציג את המודעות שלך בהן רוב המחפשים מחפשים מידע: Google.

Google AdWords

הוא שירות פרסום של Google המאפשר לחברות להציג את המודעות שלהם בדף תוצאות החיפוש של Google. Google Ads היא פלטפורמת פרסום מקוונת המאפשרת לחברות וארגונים לשלם כדי להופיע בתוצאות החיפוש ולהציג פרסומות באינטרנט באמצעות רשת המדיה של Google. המודעות מופיעות בחלק העליון והתחתון של SERPs של Google (דף תוצאות מנועי החיפוש).

Google Ads מאפשר לך לקדם ולקדם את המוצרים והשירותים שלך כאשר משתמשים מחפשים מילות מפתח רלוונטיות

תחילת העבודה עם פרסום עם Google Ads MGMT X 47110 למד כיצד ליצור ולנהל חשבון Google AdWords ולשפר את מסעות הפרסום השיווקיים שלך ב- AdWords בקורס זה. בעזרת האסטרטגיות והמידע שניתנו לך, עליך ליצור קמפיין מוצלח של מודעות Google כדי לקבל קליקים ולהמיר לידים.

בקורס Google Ads זה

תלמד כיצד לפתח אסטרטגיית חיפוש, לפתח מילות מפתח, להגדיר את חשבונך, לייעל את חשבונך ולהשתמש ברשת הפרסום של Google כדי לחרוג מחיפוש. אם ברצונך להריץ את מסעות הפרסום שלך ב- Google כדי ליצור לידים ולקוחות מוסמכים יותר, עיין במשאבים הנוספים האלה והשתמש בהם כהנחיות בעת הגדרת מסעות הפרסום שלך ב- Google Ads. Google Ad Train SkillShop נותן לך גישה למידע מפורט כיצד להגדיר ולנהל קמפיינים של Google AdWords. תוכל גם ללמוד את היתרונות והחסרונות של Google AdWords על ידי ביצוע שני בדיקות.

על ידי שילוב Google Ads בתוכנת ה- CRM שלך

תוכל לעקוב אחר אילו מסעות פרסום שעובדים עבור קהל היעד שלך, כך שתוכל להמשיך לשווק אותם עם הצעות רלוונטיות. תוכל גם לנהל את חשבון Google Ads של החברה בכדי לייעל מסעות פרסום ולפתח אסטרטגיות חיפוש חדשות. השתמש ב- Hootsuite כדי ליצור את מסעות הפרסום שלך ב- Google Ads ולעקוב אחר כל המדדים הדרושים לך במרכז השליטה.

Google Ads פועלת בכך שהיא מאפשרת למפרסמים להציע הצעות מחיר למילות מפתח הרלוונטיות לעסק שלהם והמודעות שלהם מופיעות למשתמשים בעת הזנת מילות מפתח אלה

מפרסמים יכולים להציע הצעות מחיר או לקנות מילות מפתח, ו- Google Ads פועלת באותו אופן כמו מכירה פומבית, מה שמבטיח שלא כל מפרסם בעל תקציב גדול יכול להצליח ב- PPC. כאשר אתה מבצע קמפיין קניות ב- Google Merchant Center, תוכל להזין פרטי מוצר ספציפיים ש- Google משתמשת בהם ליצירת מודעות הקניות שלך.

Google AdWords

היא שוק שבו חברות משלמות לחברות כדי למקם את אתרי האינטרנט שלהן בראש תוצאות החיפוש המבוססות על מילות מפתח. Google עורכת מכירה פומבית כאשר משתמשים מבצעים חיפוש כדי לקבוע אילו מודעות חיפוש מופיעות בדף תוצאות החיפוש והיכן ממוקמות מודעות. כאשר משתמש מחפש את מילת המפתח שאליה אתה ממקד, Google קופצת למצב מכירה פומבית ומשווה את דירוג המודעה שלך עם מפרסמים אחרים הממקדים לאותה מילת מפתח.

קמפיינים לרשת החיפוש ומודעות מנוהלים על ידי Google Ads והמונח "Google Ads" משמש להתייחסות לרשת החיפוש

מפרסמים ממקמים את המודעות שלהם ברשת Google ומודעות אלה מופיעות במילות מפתח ממוקדות של מנוע חיפוש, תוצאות חיפוש של Google ותוצאות חיפוש של שותפים של Google. בקמפיין חיפוש, דף התוצאות מציג מודעות למילת מפתח עם סמל מודעה שחור וכתובת אתר.

מודעות קמפיין לרשת החיפוש מופיעות כמודעות טקסט בדף תוצאות מילות המפתח

כעת, לאחר שאתה יודע את העלות וסוג המודעות שאתה יכול להריץ באמצעות Google Ads, הבה נבחן כיצד לייעל את המודעות שלך באמצעות מתכנן מילות המפתח של Google. דוגמה איכותית של Google Ads Convert Convert Share היא דוגמה לקמפיין פרסום בגוגל שצדק.

כמנוע חיפוש בתשלום-מפרסם

לוקח זמן להתאים אישית ולייעל את חשבון המודעה שלך בגוגל הוא אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות. גוגל אדוורדס לוקח זמן להשתלט ורוב החברות מפסידות כסף באמצעות גוגל אדוורדס מכיוון שהן לא מספיק סבלניות בכדי להשיג תוצאות עם מודעות תשלום לקליק. בעזרת כלים כמו Reach Planner, שעוזר לחיזוי, ו- Planner Keyword, שעוזר לשפת יעד, תוכל ליצור קמפיינים פרסומיים מדידים ויעילים שמניבים תוצאות אמיתיות.

לדוגמה

תוכל לבנות את חשבון Google AdWords שלך על סמך מבנה האתר שלך, סוג המוצרים והשירותים שאתה מפרסם, המיקום הגיאוגרפי שבו פועלת החברה שלך ושווקים בודדים שונים. כדי לספק עסקים קטנים שרוצים לנהל קמפיינים משלהם, השיקה גוגל את פורטל השירות העצמי AdWords. השתמשתי בניסיוני במשך שנים כדי לקצץ את ההיבטים המבלבלים ביותר של AdWords, לצמצם אותם ליסודות החיוניים, לכלול את הטריקים והטיפים הטובים ביותר כדי למקסם את ההצלחה שלך, ללמד אותך כיצד להשיק קמפיינים מצליחים ולהכין אותך לניהול חשבון Google AdWords. כלקוח.

אם אתה פותח קמפיין AdWords גדול עם מספר מילות מפתח

החלוקה לקבוצות מודעות תפשט את ניהול המודעות שלך. בכרטיסייה מילות מפתח, תוכל להסתכל בדוח מילות המפתח כדי לראות את התנאים ששילמת עבורם, גם אם עדיין לא הוספת אותם לקמפיין. שים לב שאתה יכול לסמן מילות מפתח מסוימות בקמפיינים שלך כדי להגיד ל- Google לעולם לא להציג את המודעות שלך עבורן.

גוגל נפלה באש על כך שהיא אפשרה למודעות AdWords להציע הצעות מחיר על מילות מפתח בסימן מסחרי

מילות מפתח הן מונחי חיפוש או ביטויים שמשתמשים מקלידים בתיבת החיפוש של Google בעת ביצוע חיפוש. במילים אחרות, גוגל מתאימה את הצעות המחיר כדי לתת לך את המחיר הטוב ביותר להמרה לקמפיין, גם אם במקרים מסוימים פירוש הדבר הגדלת הצעת המחיר.